قرص مگنارکس اکسترا پلاس بهترین قرص افزایش سایز آلت
محصولات پیشنهادی

خرید قرص مگنارکس پلاس اصل ؛ نمایندگی قرص مگنارکس

چقدر مطمئن هستید که به اندام های متفاوت و بخصوص اندام های جنسیه خود به اندازه ی کافی خون رسانده اید؟

سرعت حرکت خون های بدنتان چگونه است؟ آیا روال استاندارد جهش خون در رگهایتان جاریست؟

اگر غیر از این باشد شما به یک فردی همیشه خسته و فاقد قدرت جنسی تبدیل میشوید.

همه ی پزشکان میگویند که ورزش کنید زیرا با این راهکار قطرات خون راحت تر مسیر خود را پیدا کرده و به همه ی نقاط بدنتان خواهند رسید، حتی در مورد لذت جنسی هم اینگونه است که افراد ورزشکار نسبت به بقیه اقشار جامعه از این غریزه بیشتر بهره میبرند.

اما ما در مورد مردانی میخواهیم صحبت کنیم که علارغم بالا رفتن سن هنوز دارای التی کوچک میباشند اگر چه شاید این افراد در سایر بافت و اندام های خود از تراکم استانداردی برخوردار بوده باشند.

اندام جنسیه کوچک برای یک مرد ایراد است و همیشه با دیدن آن احساس شرم کرده و در خلوت خود مایوس میشود.

شما کار چندان سختی برای بزرگسازی الت تناسلیتان نخواهید داشت زیرا محصولی بدین منظور تولید شده که میلیون ها مرد را در سراسر جهان خشنود ساخته است.

بله فرمولی تماما آمریکایی با نام قرص مگنارکس پلاس اصل روی میز است که تیم پزشکی دکتر اگیلار سالهاست مورد تحسین قرار گرفته اند، روند توزیع قرص مگنارکس پلاس اصل روز به روز گسترده تر میشود و بیش از دو دهه از ورود این محصول به ایران میگذرد.

ما بعنوان نمایندگی قرص مگنارکس در ایران نسخه ی صد درصد اورجینال همراه با هولوگرام را بدست شما میرسانیم تا با خیالی راحت یک درمان عالی را شروع کنید، راستی تیم پزشکیه داروخانه ی هادی طب همواره شما را در این مسیر درمانی همراهی خواهد نمود.

قرص مگنارکس برای چیست؟

این یک قرص جنسی مردانه است که در میان چندین بررسی که افراد با آن به مداوای کوچکی الت تناسلی خود پرداخته اند نتایجی بهتری ارائه داده است.

قرص مگنارکس پلاس اصل محبوب ترین قرص جنسی در نزد مردانه ایرانیست که کار افزایش سایز اندام تناسلی را بسیار راحت تر میتوان با آن دنبال نمود.

قرص مگنارکس از موادی تشکیل شده است که میتواند برای نعوظ بسیار حیاتی و امیدوار کننده باشند، این این کار باعث باز شدن و شل شدن عروق خونی آلت تناسلی می شود که آن را با خون پر می کند.

مگنارکس پلاس اصل برای مردان با تمایلات افزایش میل جنسی، قدرت جنسی و افزایش سایز الات تناسلی ساخته شده است.

شما به یک دوره ی مصرف تقریبا یکماهه با این داروی آمریکایی نیازمند هستید (قرص مگنارکس پلاس فقط در آمریکا تولید شده و هیچ شریک یا شرکتی در سایر نقاط جهان ندارد).

این محصول افزایش سایز مردانه نعوظ سفت و پایدار را ترویج می کند. رانش خون در آلت تناسلی باعث کشیدگی عروق و حفره های آلت تناسلی می شود که منجر به افزایش اندازه آلت تناسلی می شود. بزرگ شدن آلت تناسلی ممکن است رضایت جنسی را تضمین کند.

عزت نفس، اطمینان به سایز، اعتماد به نعوظ در هنگام نزدیکی یک مزیت بسیار مهمی است که مگنارکس برای یک مرد کاملا فراهم میشود.

علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، این مکمل بهبود قابل توجهی در عملکرد جنسی پس از چند هفته استفاده را تضمین می کند.

سازنده Magna RX کیست؟

این فرمول توسط یک اورولوژیست دارای مجوز هیئت مدیره، جرج آگیلار، MD اجرا می شود. او به بیش از 20000 نفر مبتلا به اختلالات نعوظ کمک کرده است. جورج بیان می‌کند که قبل از تایید کردن آن به عنوان یک فرمول بهبود قابل اعتماد، پیشرفت محصول را در برخی از بیماران تحت نظر داشت.

افزایش سایز آلت مردانه با مصرف قرص مگنارکس پلاس اصلی  میتواند حداقل ما بین 3 تا 8 سانت در طول عضو مردانه متغیر باشد. همچنین یک مرد خسته ی جنسی شاید نیازمند مصرف بیش از یک بسته از این قرص 60 تایی باشد ( مگنارکس فقط با قرص های 60 تایی عرضه میگردد و جعبه ی نگهداری آن یک بطری شیشه ایست و مانند ویگرکس پلاسها در ورقه های کپسولی عرضه نمیگردد).

MAGNA FOR MENS
قرص مگنارکس پلاس اصل در داروخانه

قرص مگنارکس پلاس اصل دقیقا از چه فرمولی تشکیل و ساخته میشود؟

  • علف هرز بز شاخدار: یک گیاه چینی که برای مبارزه با مشکلات نعوظ، بهبود میل جنسی، افزایش استقامت و انرژی استفاده می شود!
  • کاه جو دوسر (ساقه های علفی): کاه جو پر از مواد مغذی جنسی است. برای قلب و جریان خون عالی است – هر دوی اینها توانایی شما را برای سخت شدن بهبود می بخشد!
  • گوشت صدف: یکی از شناخته شده ترین داروهای تقویت کننده جنسی، گوشت صدف سرشار از روی تقویت کننده سلامت جنسی است و می تواند شما را سرحال و آماده برای فعالیت جنسی کند.
  • پوست کاتوابا: گیاهی در آمریکای جنوبی که به کاهش خستگی، حمایت از سیستم عصبی و تحریک میل جنسی بیشتر کمک می کند!
  • جینسینگ آسیایی: این یک گیاه چینی باستانی است که برای مدت طولانی مورد استفاده و حمایت علم برای تحریک جنسی و ماندگاری بیشتر در رختخواب است!
  • ال-آرژنین ال-آرژنین: نشان داده است که تولید اسپرم را دو برابر می کند و سلامت شناگران مرد را بهبود می بخشد. همچنین به افزایش جریان خون به آلت تناسلی کمک می کند!
  • گزنه: گزنه با علائم کمتر بزرگی پروستات مرتبط است. همچنین ممکن است به کاهش فشار خون شما کمک کند – که هر دو بر میل جنسی و استقامت تأثیر می گذارد!
  • مویرا پواما Muira Puama:یک گیاه آمریکای جنوبی که به عنوان یک داروی تقویت کننده قوای جنسی استفاده می شود، نشان داده شده است که به تقویت میل جنسی مردانه، استقامت، و توانایی ایجاد و حفظ نعوظ کمک می کند.
  • ماده ارکیده: ماده ارکیده ممکن است سطح تستوسترون شما و ورزش و استقامت اتاق خواب مرتبط با آن را بهبود بخشد!
  • میوه کاین: این یک نوع فلفل چیلی است. ممکن است به کاهش فشار خون شما کمک کند و فواید مختلفی برای سلامت مردان داشته باشد، مانند متابولیسم سریعتر و سلامت پوست بهتر!
  • سارساپاریلا: یک گیاه گرمسیری، Sarsaparilla ممکن است اثر محافظتی در برابر باکتری های مضر داشته باشد. همچنین نشان داده شده است که به طور طبیعی به “توربو شارژ” جذب گیاهان دیگر کمک می کند! گون: گون ممکن است به غدد فوق کلیوی، دستگاه گوارش، افزایش متابولیسم و ​​انرژی کمک کند!
  • بذر کدو تنبل: به نظر می رسد که این به مبارزه با علائم بزرگ شدن پروستات کمک می کند. همچنین با تولید بیشتر هورمون مرتبط است!
  • ریشه شیرین بیان: شیرین بیان ممکن است به سم زدایی کبد کمک کند، که می تواند به سطح هورمون جنسی شما کمک کند. همچنین ممکن است به کاهش استرس کمک کند، بنابراین در اتاق خواب آرامش بیشتری خواهید داشت!

هدف از استفاده ترکیبات بالا در قرص مگنارکس پلاس اصل

همه چیز ار یک رفع خستگی شروع میشود بنابراین شما به نیرویی که جهت برقراری روابط جنسی دارید را میتوانید جذب میکنید، اگر شما بی حال باشید مسلما نعوظ ضعیف تری خواهید داشت که همراه است با لذت کم شما و ذوجتان از عشق بازیه همیشگی.

ما مواد و ترکیبات بالا را بصورتی خلاصه وار حتی برایتان تشریح کردیم تا بدانید که در بدترین حالت ممکن ماده ی موجود چه کمکی میتواند برایتان در ارتقاع قدرت جنسی ایفا کند، بصورتی علمی تر زمانی که خون به آلت تناسلی منتقل می شود، رگ های خونی و حفره ها را بزرگ می کند که منجر به بزرگ شدن آلت می شود. همچنین دارای خواصی است که ممکن است خستگی و اضطراب را که یکی از دلایل کاهش میل جنسی است، از بین ببرد.

نعوظ سنگی یا صخره مانند به نعوظ هایی گفته میشود که در اوج هیجان همانند یک باتوم پلیسی (تونفا) عمل که مسلما باعث هیجان گیری در جنس مخالف نیز خواهد گردید، دقیقا به همین علت است که رابطه ی جنسی لذتی صد برابر بیشتر از یک خود ارضایی را دربر دارد، شما در خود ارضایی با روح خدا بازی میکنید اما در رابطه ی جنسی دقیقا همان حسی که میخواهید را دریافت میکنید، مردانی که رابطه ی جنسیه منظمی داشته باشند همواره پایداری نعوظ در آنها به شکل قابل ملاحظه ی بالاست مگر اینکه کمی به ED مبتلا گردند که اتفاقا در این گونه موارد گره کار با قرص مگنارکس پلاس اصل باز خواهد شد.

توجه داشته باشید که یکی از بهترین راههای “تشخیص قرص مگنارکس پلاس اصل” همین موادی هستند که در بالا برایتان شرح داده شد و اینها دقیقا روی برچسب پشت شیشه ی محصول الزاما بایستی درج شده باشند.

نمایندگی قرص مگنارکس
خرید قرص مگنارکس پلاس اصل از نمایندگی

مزایا و معایب قرص مگنارکس پلاس اصل چیست؟

بزرگترین مزایای استفاده از خواص کاملا طبیعی جهت رونق بخشیدن به میل و قدرت جنسی مردانه است که در ادامه افسردگی جنسی خود را درمان کرده و البته اینکه تاثیرات روحیه به سزایی در عملکرد زوج جنسیه خود خواهد گذاشت.

اگر میخواهید رابطه ی جنسی هات تر دنبال شود بایستی انگیزه های مرتبط را ذوجین بهمدیگر القا کنند این میتواند از استفاده یک درمانگر و توانبخش جنسی گرفته تا بکار گیری ایده های نو متفاوت باشد.

گاهی یک فضای جدید مثل انجام رابطه در محیطی باز و یا در یک هتل بجای خانه میتواند طراوت و روح جاودانگی را در طرفین بوجود آورد.

زنان نیز به همین گونه میتوانند از توانبخش های جنسی استفاده کنند.

در میان مزایای مفید قرص مگنارکس پلاس اصل نمیتوان از خواص درمان کامل زود انزالی نیز براحتی گذر کرد زیرا مواد نشان میدهند که گرم کننده های مزاج جنسی کم نیستند و به صورتی پله وار تاثیرات مثبتی را در مردان شکل خواهند داد.

اما معایب قرص مگنارکس پلاس چیست؟

یکی از معایب اینست که زنان نمیتوانند از این دارو برای قدرت گیری جنسی استفاده کنند که البته این مورد برای اکثریت داروهای جنسی در دنیا صدق میکند و دومین مورد برای فروش مگنارکس پلاس حداقل در ایران این میتواند باشد که هیچ داروخانه ی شهری حق فروش آن را ندارد که در این مورد بایستی به قوانین کشورها احترام گذاشت.

اگر چه قرص مگنارکس پلاس اصل دارای مجوز رسمی از FDA آمریکاست اما برخی از کشورها کماکان در این مورد با تندی برخورد میکنند و فروش در این کشورها به مراتب سخت تر است؛ اما داروخانه های اینترنتی در این راه به مردان خیلی کمک کرده اند.

نحوه ی مصرف قرص مگنارکس پلاس

قبل از هر شروعی در مورد قرص های جنسی یک تست گیری بهتر است، پس برای شروع تنها یک عدد از مگنارکس ها را استفاده و در 24 ساعت آینده شرایط را بررسی کنید، البته این بدین معنا نیست که تنها منعطف به دارو شده و اثرات آن را تلقین کنید.

تلقین کردن هر کاری یا هر چیزی جز سر درد عایدی برای فرد ندارد.

شما وابسته به میزان وزن و سنی که دارید بایستی پیش بروید.

  • روزانه دو عدد: برای افراد سنین 25 تا 62 سال که وزن متعادلی تا 85 کیلوگرم دارند
  • سه عدد در روز : برای افراد مابین 25 تا 40 سال که وزنشان بالای 85 یا 90 کیلوگرم باشد
  • روزانه یک عدد برای مردانی که بالای 62 سال داشته و البته هیچ قلبی هم نداشته اند

اما شرایط برای بیماران خاص کاملا متفاوت است و آنها پیش از خرید دارو حتما بایستی یک نظر از پزشک معالج خود دریافت کنند تا مشکلی در حین دوران درمانی برایشان رخ ندهد.

دوز متعادل روزانه دو عدد است و بهترین شیوه ی درمانی را ما توصیه میکنیم که به همین ترتیب طی کنید، بهترین زمان مصرف نیز میتواند یک ساعت قبل از شروع رابطه ی جنسی باشد که در این شرایط شما به لذتی چند برابری از رابطه ی جنسی و اورگاسم دست خواهید یافت.

قرص مگنارکس در داروخانه ها
تحلیل جامع قرص مگنارکس پلاس اصل در هادی طب

ارزش خرید و تاثیرات قرص مگنارکس پلاس اصل

  1. قرص مگنارکس پلاس اصل قویترین و موثر ترین تقویت کننده مردانه در جهان است
  2. قطر و طول آلات تناسلی بصورتی هم پا و هم زمان ارتقاع پیدا میکنند
  3. دستیابی به نعوظی صخره مانند پس از یک هفته از شروع درمان رخ میدهد
  4. عزت نفش را افزایش داده و تمرکز روزانه را تقویت کنید
  5. انرژی روزمره را تامین و در کارهای ورزشی بهتر عمل میکنید
  6. معشوقه ی خود را مثل سابق شیفته ی خود خواهید کرد
  7. زود ارضا نمیشوید و مایلید تا دقایق بیشتری به عشق بازی مشغول شوید
  8. تندرستی و سلامتی جنسی را ارتقاع میبخشید
  9. تستوسترون را افزایش داده و بازوهای خود را قویتر تصور میکنید
  10. میتواند از ریزش مو نیز ممانعت بعمل آورد
  11. روحیه ی شما افزایش یافته و خوشحالیه بیشتری درک خواهید کرد
  12. سروتونین بیشتر ترشح شده و نرخ امید به زندگی در شما افزایش پیدا میکند
  13. و چند خواص مثبت دیگری که مسلما خودتان بیشتر درکشان خواهید کرد

سه محصول پرفروش جنسی که به زنان پیشنهاد میگردد:

مزایای قرص بزرگ کننده الت نسبت به سایر درمانگر های جنسی

مسلما اگر هادی طب را مرور کرده باشید خواهید فهمید که ما روشهای بسیاری برای شما مطرح کرده ایم که میتوانید قدرت و توانایی جنسی خود را افزایش دهید، اینها میتوانند از کرم، ژل های جنسی گرفته تا دستگاهها متمایز باشند.

بزرگترین خاصیت مثبت اکثر قرص های بزرگ کننده الت معتبر دنیا این است که سطح تستوسترونتان را افزایش میدهد و در این شرایط شما به انسان کامل تری تبدیل میشوید.

تعادل هورمونی بسیار در زندگی و روحیات فردی مهم است زیرا اگر این ریتم بهم بخورد نه تنها در ظاهر مردانگی، حتی در گرایشات جنسی و سایر خصوصیت های شخصیتان نیز به مشکل برمیخورید پس بهتر است بصورتی کلی وار تقویت جنسی را دنبال کنید.

البته شرایطی وجود دارد که فرد احساس میکند از هورمون تستوسترون قانع کننده ای برخوردار است و تنها کمی بدلیل افزایش سن نعوظش به مشکل خورده که در این گونه موارد محصولات دیگر نیز بسیار کمک کننده خواهند بود.

البته قرص مگنارکس پلاس اصلی سطح نامتعادلی از هورمون تستسوترون را وارد بدنتان نمیکند بلکه این روند کاملا نرمال و بصورتی قطره چکانی و روزانه به شما تزریق میشود که در طولانی مدت باعث افزایش میل شما به برقراری رابطه ی جنسی خواهد شد.

پس مزیت اصلیه قرص مگنارکس پلاس اصل نسبت به سایر توانبخش های جنسی میتواند درمان بی میلی جنسی، انرژی کم و ایجاد خصوصیات مردانه بیشتر برایتان باشد.

خرید مگنارکس
قرص مگنارکس با لیبل و هولوگرام

سولات رایج در مورد قرص مگنارکس پلاس اصل

شما بایستی چند هفته دارو را مصرف کرده و خواص را مشاهده فرمایید، اگر مگنارکس تقلبی از سایر فروشگاهها را مصرف کرده اید کلاه بزرگی به سرتان رفته است و آن خطرات سلامتی میباشد که ممکن است در آینده به سراغتان بیاید-تضمین ما اینست که نسخه ی اصلی را در دسترستان قرار میدهیم و نتیجه گیری به قدرت محصول اصلی بستگی دارد.

عوارض برای محصولات فیک خیابانی مشاهده میشوند اگر از جای درستی آن را تهیه کنید هیچ مشکلی برایتان پیش می آید، حتی مصرف محصولات اصلی اما تاریخ گذشته نیز آنچنان برای شما مخرب نخواهید بود اما محصولات فیک همانند زهری میتوانند سیستم گوارشتان را با انواع آلرژی ها به چالش بکشند.

پس از ثبت سفارش با تماس مشاوران فروش داروخانه هادی طب مواجه میشوید و پس از تایید صحبت های او و قانع شدنتان میتوانید خرید را نهایی کرده و وجه را پرداخت کنید و یا اینکه آن را کنسل کنید. شما حتی میتوانید جایگزین های این قرص را از بخش پشتیبانی ما بپرسید و حتی در مورد تداخلاتی که احتمال میدهید شاید برایتان آزار دهنده باشد ابهاماتتان را در میان بگذارید.

نرخ ما مدتهاست که ثابت است زیرا به تعداد کافی در انبار آن را انباشته ایم و همان 580 هزار تومان برای خرید از شما اخذ میگردد و روش ارسال نیز به دلخواه شما با جعبه ای نامتعارف و محرمانه خواهد بود.

استفاده منظم از قرص مگنارکس پلاس اصلی باعث بهبود میکروسیرکولاسیون وینر و افزایش موفقیت آمیز محفظه نعوظ می شود که اندازه و طول اندام های جنسی را افزایش می دهد، تحرک و کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد و اثر مطلوبی در بزرگ شدن غده پروستات ایجاد می کند.

قرص مگنارکس پلاس یکی از نخستین محصولات افزایش سایز مردانه بود، همه ی فروشنده گان داروهای جنسی در سالهای اخیر این محصول را پرفروش ترین میدانند. با اینکه سافت ژل های زیادی امروزه در بازار جهانی یافت میشوند کماکان از طرفداران مگنارگس پلاس کاسته نمیشود!

برداشت خلاصه وار و کلی از محصول

قرص مگنارکس پلاس اصل مکملی است که به مشکلاتی مانند اختلال نعوظ کمک می کند و ابعاد آلت تناسلی را افزایش می دهد. همراه با افزایش ابعاد آلت تناسلی شما، علاوه بر این به افزایش اعتماد به نفس شما کمک می کند و به شما استقامت می دهد تا در رختخواب طولانی تر بمانید.

مواد به کار رفته در اجزای قرص مگنارکس پلاس اصل مراحل تستوسترون سازیه شما را بهبود می بخشد که نتیجه آن عملکرد چند برابر متابولیسم بدن است و شما را پرانرژی می کند.

پایین آوردن سطح استرس با این فرمول میتواند شما را از افسردگی، کاهش قدرت تصمیم گیری و عزت نفس پایین نجات دهد. قرص مگنارکس پلاس موادی را به بدن شما منتقل میکند که حتی میتواند عاملی برای رشد شخصیت های اجتماعی باشد.

تولید کاریزما برای یک مرد خیلی مهم است، در ساخت شخصیت مهم اجتماعی بایستی سطح هورمون جنسی شما بهینه شود. استفاده از قرص مگنارکس پلاس اصل میتواند قدرت ذهن را بالا برده و در تصمیمات مهم زندگی بدلیل افزایش انرژی مفید و موثر واقع گردد.

♣ Magna RX Plus خطرات بزرگی پروستات را کاهش می دهد.

اجزای استفاده شده در روش قرص مگنا آر ایکس پلاس کاملا طبیعی هستند. به همین دلیل است که هیچ نتیجه جانبی از مکمل وجود ندارد. این محصول به طور کامل آزمایش شده است و تاکنون هیچ عارضه جانبی مشاهده نشده است. با این حال، شما نباید از مکمل بیش از دوز توصیه شده آن استفاده کنید زیرا ممکن است مضر باشد.

این دارو توسط هزاران نفر استفاده شده است. پاسخ با کیفیت بالای آن در بازار تنها نشان می دهد که قرص مگنارکس پلاس اصل یک پاسخ با کیفیت بالا برای مشکلات مربوط به آلت تناسلی مردانه است.

خرید قرص مگنارکس از داروخانه

زنان همیشه مردانی را دوست دارند که از جثه ی بزرگی برخوردا هستند و این آنها را اکثرا ذوق زده میکند زیرا در تمایلات جنسی انان میتوانند مدت زمانی زیادی نعوظ خود را همچنان پایدار نگه دارند.

در مرحله ی بعدی و در شروع دخول جنسی اهمیت قطر الت تناسلی مطرح میشود که بهتر میتوانند شریک جنسی خود را وابسته ساخته و البته خود نیز لذت بیشتری را حس نمایند.

تمایلات برای خرید قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی رو به گسترش است و در همین حین نسخه های بیشتری نیز روز به روز به مردان پیشنهاد میگردد اما مگنارکس دارویی است که میلیون تن از آن در دنیا استفاده کرده اند و محصولی جدید نیست که بخواهد حساسیت هایی را بوجود آورد.

خوشبختانه این دارو خیلی زیاد آپدیت شده و به مزایای آن در سالهای اخیر اضافه نیز شده است و هم اکنون نیز پرفروش ترین داروی جنسی در ایران میباشد.

چنین تکنیک‌ها و روش‌هایی به شما کمک می‌کنند تا با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، عملکرد بهتری در رختخواب داشته باشید تا نعوظی به سختی فولاد داشته باشید.

قیمت قرص مگنارکس پلاس اصلی در داروخانه ما 750000 تومان -خرید از طریق فرم زیر، در صورت ندانستن ایمیل و کد پستی کادر مربوطه را خالی بگذارید.

سفارش آسان قرص مگنارکس پلاس اصل
نام و نام خانوادگی
کد کشور
شماره تلفن
ایمیل اختیاری
ادامه آدرس 

اگر در مورد اين محصول سؤالي داريد در فیلد زیر بنويسيد.

سؤال اختیاری
کد پستی
تعداد 
tehrantak

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 79 میانگین: 3.8]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

62 دیدگاه

    • haditeb

      سلام اگه برای درمان کوتاهی الت میخواید باید مرتب مصرف داشته باشید، اما برای صرفا نعوظ لحظه ای بهتره هر موقع دلتون خواست استفاده داشته باشید

  • حسین

    سلام
    ممنون از خدمت رسانی و بی ریا بودنتون
    خواستم بپرسم من خیلی زود ازضا میشم حتی با دیدن یک صحنه در فیلم اگر کسی کنارم نباشه ممکنه ارضا شم خواستم بدونم اگر این قرص را یک ماه حالا بسته به جستم ۲ ماه مصرف کنم دیگه تا اخر عمرم نیازی نیست قرص بخورم؟
    و بین این قرص که‌نماینده گیشو دارین و رو‌کو مکس کدام بیشتر نتیجه بهش بوده هم دیر انزالی هم توانایی مجدد بعد از انزال
    هم بزرگ شدن الت
    ممنون میشم همشو جواب بدین
    سنم ۳۹ قدم ۱۷۷ وزنم ۷۰

    • haditeb

      سلام این داروها درمانی هستند و میتونن درمان قطعی برای زود انزالی و سایز مردانه باشن، روکومکس گرونتره کمی در کارایی مشابه هم عمل میکنند، روکومکس نعوظ آنی رو رقم میزنه و برای مگنارکس کمی زمان لازمه

  • amir

    سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه قدم ۱۷۰ وزنم ۶۰ کیلو روزی ۱ قرص خوبه یا باید دو تا مصرف کنم ؟
    بعدش قرص ال آرژنین و مولتی ویتامین مصرف میکنم با مکمل بدنسازی گینر و کراتین مصرف مگنارکس با اینا مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    و سوال مهم دیگم اینکه قرص نچرال ولت برای من ممکنه باعث افزایش قد بشه چون صفحات رشدم بسته هستن؟
    ممنون میشم جواب بدین به سوالام

    • haditeb

      سلام صفحات رشد در 21 سالگی هیچگاه بسته نمیشن دوست عزیز بلکه ممکنه دچار تاخیر در افزایش بشن که محرک هایی نظیر نچرل ولت میتونه براتون موثر باشه. مگنارکس نیز با داروهایی که شما عنوان نمودید خوشبختانه هیچگونه تداخلی نداره و میتونید استفاده فرمایید. توجه داشته باشید که فعلا مگنارکس رو با نچرال ولت همزمان مصرف نکنید زیرا دوز دارو بالا رفته و تحمل آن برای شما کمی سخت خواهد شد.

  • سجاد

    مگنارکس پلاس یا وابمکس؟؟؟ من۲۱ سالمه و گفتن نباید بخورم
    بنظرتون بخورم یا نه ؟اگه اره کودوم بهتره؟

  • احمد

    سلام وقتتون بخیر

    من چند روزی هست که قرص تهیه کردم، روزی ۲ بار یبار صبح و یبار عصر ازش استفاده میکنم ۲ ساعت بعد از نهار و صبحانه
    ۲۰ سالمه با وزن ۸۰
    سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید ؟آیا این طریقه ی مصرف درسته؟
    واینکه من بعد از خوردن قرص اثری تو بدن حس نمیکنم این عادیه؟

    • haditeb

      با سلام روشتون مشکلی نداره، درمانگر مگنارکس باعث افزایش بی رویه فشار خون نمیشه لذا به همین دلیل هست که با اقبال خرید عمومی روبه روست، این دارو به صورت مستقیم در طولانی مدت روی غدد جنسی تاثیر میزاره و میتونید احساسات بسیار عالی رو در اولین روابطه ی جنسی پیش روتون حس کنید سایز میگیرد- نعوظتون قدرت بیشتری پیدا میکنه و اینکه زود انزالی رو بهتر میتونید کنترل کنید. ورزش برای شکل گیری اثرات سریع توصیه میشه

  • امیررضا دولتشاه

    سلام خسته نباشید من آلتم در حالت نعوظ ۱۰ سانت هست بعد از چند وقت مصرف میتونم به ۱۵ سانت برسم

    • haditeb

      سلام بایستی درمان رو حداقل دو دوره ادامه بدید و میتونید با روش ترکیبی قرص و ژل نتیجه ی قابل قبولی بدست بیارید

  • یوسف

    سلام
    ببخشید بنده مدیر یک گروه سلیاکی هستم ، افرادی زیادی در گروه ما مشکللات جنسی دارند برای مصرف خود و هم گروهی هایم خواستم بدونم که مگنا رکس فری گلوتن هست یا خیر؟
    یا کدوم محصول مشابه را توصیه میکنید؟

  • Amir sadeghi

    سلام وقت بخیر
    واسه کوتاهی آلت حداکثر چند دوره باید مصرف نمود و آیا این قرص واسه افرادی که هایپواسپادیازیس دارن عمل می‌کنه ممنونم

    • haditeb

      با سلام مشکل کنونی شما بایستی توسط یک متخصص اورولوژی بررسی بشه و ما نمیتونیم براتون تجویز خاصی لحاظ کنیم

    • haditeb

      سلام داروها در شرایطی که دقیقا برای مشکل کنونی شما استفاده شوند جوابگو خواهند بود، برای تاثیرگذاری بهتر دو داروی یاد شده دانستن متابولیسم بدنیه شما و پارامترهای ترکیبی مهم هستند

    • هادی

      ریزش مو در شرایط عدم تعادل هورمونی بوجود میاد، برای پرهیز از ریزش مو چنانچه احساس میکنید سطح تستوسترون بدنی شما بیش از حدبالاتر رفته بهتره روابط جنسی و ورزش رو دنیال کنید

  • حسین

    وقت بخیر
    بنده ۲۳ سالم هست ۷۳ کیلو وزن دارم و قدم ۱۷۹ است
    خواستم بدونم برای استفاده و نتیجه گیری بهتر یک قرص در روز باید خورد یا دو قرص و اینکه آیا عوارضی خاصی دارد یا خیر ؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • haditeb

      سلام اگه میتونید دو عدد قرص رو روزانه مصرف کنید- در صورت سنگینی میتونید همراه با غذا یا بالافاصله پس از صرف وعده غذایی مصرف کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *