بززگساز الت مگنارکس
قرص بزرگ کننده الت

خرید قرص بزرگ کننده آلت مردانه از داروخانه – مگنا و برندهای مهم

برای خرید بهترین قرص بزرگ کننده آلت مردانه بهترین مکان را انتخاب کرده اید، ما در این پست سعی داریم قرص مگنارکس پلاس را برایتان کامل شرح داره و آن را برایتان آماده خرید کنیم و در مرحله ی آخر گذری خواهیم زد به چند برند از معروف ترین قرص های بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی در داروخانه هادی طب.

ما داروهایی را برای شما آماده کرده ایم که ایمن، گیاهی و بدون مواد سمی و خطرناک بوده و در طولانی مدت هیچ بیماری خاصی را برایتان بوجود نیاورد.

مگنارکس پلاس آمریکایی 60 عددی یکی از پرفروش ترین برندهای ما برای این دسته ی داروییست، ما میدانیم که فکر شما از تقویت بیشتر حول محور افزایش سایز بصورتی طبیعی آن هم بدون بازگشت میباشد پس ما با قاطعیت اعلام میکنیم که قرص مگنارکس پلاس آمریکایی کاملا این مزیت را داراست.

اگر تصمیم گرفته اید که بزرگترین مرد شوید، احتمالاً می توانید امروز عرضه Magna Rx خود را سفارش دهید! اما در اینجا خبرهای خوب دیگری وجود دارد.

قرص بزرگ کننده آلات تناسلی مردانه مگنا ار ایکس  یک مکمل بهبود عملکرد است که عمدتاً از طریق چندین روش ارائه شده توسط ترکیبات موجود در دارو بر روند گردش خون در اندام تناسلی تأثیر می گذارد. این اساساً یک مکمل روزانه است که باید به طور مداوم از آن استفاده کنید تا اثراتی مانند موارد زیر را بهبود بخشد که عملکرد شما را بهبود می بخشد:

  1. افزایش اندازه آلت تناسلی ن
  2. عوظ بهتر و ماندگارتر
  3. افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس
  4. افزایش رضایت برای شما و شریک زندگیتان
خرید از داروخانه هادی طب
خرید از هادی طب

قرص “مگنارکس پلاس اصل” برای چیست؟

مگنارکس یک مکمل تقویت کننده اثبات شده است که با افزایش استقامت جنسی و بالا بردن اندام تناسلی مردانه در سراسر جهان به مردان کمک می کند و در نتیجه اعتماد به نفس را در طول صمیمیت بهبود می بخشد.

این مکمل دقیق، آسان و مطمئناً ایمن است زیرا از نظر بالینی برای ارائه نتایج مورد انتظار آزمایش شده است. گفته می شود، “Magna RX” توسط پزشکان برای کمک به مردانی که به دنبال رضایت جنسی هستند توصیه می شود.

تنها با چند هفته پس از استفاده، نتایج بهتری را تجربه خواهید کرد، جایی که از بالا بردن اندام تناسلی مردانه لذت خواهید برد.

مهمتر از آن، این مکمل هیچ گونه عوارض جانبی ندارد زیرا حاوی ترکیبی از مواد طبیعی است.

اگر از نتایج راضی نیستید، به سادگی درخواست بازپرداخت کنید زیرا با ضمانت بازگشت همراه است.

“قرص مگنارکس” چگونه کار میکند؟

مردانی که با مشکلات جنسی دست و پنجه نرم می کنند باید “مگنا ارایکس پلاس”  را امتحان کنند.

این مکمل سالم حاوی ترکیبی از مواد موثر در بهبود گردش خون در غده آلت تناسلی است. در نتیجه، افزایش جریان خون به سمت غده آلت تناسلی باعث افزایش دور و قدرت الت تنالسی مردانه می شود.

قرص بزرگ کننده الت دائمی
قرص مگنارکس پلاس اصل

قرص بزرگ کننده آلت مگنارکس

مگنارگس از سال های آغازین دهه 2000 میلادی وارد چرخه “فروش داروهای جنسی” در داروخانه های دنیا گردید نسخه ابتدایی آن با نام مگنارکس و همینک با نسخه مگنارکس پلاس ارایه میگردد .

اکثر مصرف کنندگان این دارو از داوطلبان برای افزایش سایز الت خود هستند موضوعی بسیار حائز اهمیت در زندگی زناشویی که در سال های گذشته در کشور ما نیز طرفداران بیشماری را بخود اختصاص داده است .

“قرص بزرگ کننده آلت تناسلی دائمی” مگنارکس پلاس اصل توسط تیم پزشکی بسیار قدرتمند دکتر اگوایلر در کشور ایالت متحده آمریکا تولید میگردد.

“قرص مگنارکس” بهترین برند برای بزرگ کردن الت است که دارنده مهر تاییدیه از اتحادیه غذا و داروی اروپا و همچنین اف دی ای آمریکاست .

(مژده نسخه جدید قرص مگنارکس پلاس به دستمون رسید)

نتیجه گیری از این دارو بین حدود 6 تا 8 هفته بطور کامل گزارش گردیده است با ذکر این مهم که از همان روز های نخست مصرف میتوان تاثیرات شگرف این محصول را مشاهده نمود .

قرص مگنارگس پلاس چه هدفهایی را دنبال میکند؟

بطور کلی این گیاه دارویی سه هدف را در اولویت قرار داده است :

1.کمک به “افزایش رشد الت آقایان” در طول و عرض الت

2.بهبود وضعیت توانبخشی آقایان جهت داشتن اندام جنسی شاد و با کیفیت

3.درمان کامل زود انزالی در آقایان و تنظیم خون رسانی به بافت الت تناسلی

سازندگان قرص مگنارگس معتقدند همواره در کنار یک ورزش سالم یک مکمل گیاهی قوی جهت تقویت اندام های بدن لازم است بدین وسیله داروخانه هادی طب نیز به شما عزیزان توصیه میکند همیشه از ورزش جهت کمک و تسریع در درمان بیماری فعلی خود چه جنسی چه غیره استفاده فرمایید.

قرص بزرگ کننده آلات تناسلی

فروش بزرگ کننده الت مگنارکس
قرص افزایش اندازه الت مگنارکس

خرید قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی

شرکت داروخانه ای هادی طب یک نمایندگی فعال در زمینه فروش “قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مردان” در ایران میباشد بنابراین اعلام میداریم نقش هیچ واسطه ای در ارایه این دارو به مشتریان گرانقدر وجود ندارد.

همانظور که مستحضر هستید هنگام خرید داروها به هیچ عنوان نباید به قیمت دارو نگاه کنید بلکه موضوع سلامت شماست پس متوجه بودن از نسخه اصل دارو اولویت اول و اخر شما عزیزان باید باشد .

قرص مگنارکس یک مکمل تقویت شده اثبات شده است که با تقویت استقامت جنسی و افزایش قدرت اندام تولید مثل در مردان ، به آنان کمک می کند و در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس در هنگام صمیمیت می شود.

این مکمل دقیق، آسان و مطمئناً بی خطر است زیرا برای ارائه نتایج مورد انتظار از نظر بالینی آزمایش شده است.

خرید قرص مگنارکس پلاس اصل برای مردان پیشنهاد میشود زیرا میتواند رضایت جنسی در آنها را به شدت افزایش دهد.

ما نسخه های فراوانی از این قرص بزرگ کننده الات تناسلی دائمی را بفروش رسانده ایم .

صریحتر پاسخ میدهیم که اثرات مگنارکس چیست و طول درمان چند روز خواهد بود .

خرید قرص مگنارکس
خرید قرص مگنارکس پلاس اصل

مگنارکس پلاس چگونه باعث افزایش اندازه الت در مردان میشود ؟

آلت تناسلی شما از شوفاژهای سه سیلندر تشکیل شده است.

دو قهرمان Corpora Cavernosum ، و Corpus spongiosum ، که در طول نعوظ پر از خون خواهند شد.

این انبساط و قابلیت نگه داشتن خون در این سه سیلندر است که کیفیت نعوظ شما را تعیین می کند.

هرچه بیشتر بتوانید نگه دارید ، نعوظ ها بزرگتر می شوند. هر چه طولانی تر بتوانید خون را در دل خود نگه دارید ، قدرت پایداری بیشتری خواهید داشت.

با گذشت زمان و هنگامی که “مگنا-RX “را مصرف می کنید ، قادر خواهید بود این لامپها را دراز کنید ، بنابراین میزان خون آنها را بهبود می بخشد.

این فرایندی مشابه زمانی است که ماهیچه های خود را آموزش می دهید.

هرچه ماهیچه های خود را بیشتر تمرین کنید پمپ خون بهتر می شود.

به طور طولانی مدت ، این پیشرفت و بهبود جریان خون نیز به معنای آن است که شما انزال های خود را بهبود بخشیده و ارگاسم بهتری خواهید گرفت.

این امر به دلیل وجود سیستم عصبی بهتر توسعه یافته ممکن است که هنگام پمپ کردن خون بیشتری اتفاق بیفتد.

خرید قرص مگنارکس
گیاه دارویی مگنارکس

راههای تشخیص اصل بودن قرص مگنارکس پلاس آمریکایی:

متاسفانه کشورهای اسیایی همانند کالاهای دیجیتالی در این زمینه نیز بیکار ننشته اند و سعی در قالب کردن محصول خود بعنوان نسخه درجه میباشند مانند هندوستان و پاکستان .

اولا خیالتان از بابت خرید این قرص گیاهی از این داروخانه راحت باشد چون ما اولین نمایندگی فعال در زمینه فروش مگنارکس هستیم اما جهت ارامش خیال شما هم میهنان عزیزمان توجه تان را به موارد زیر جهت اطمینان از اورجینال بودن دارو جلب میکنیم :

توجه خيلي مهم به دليل انواع تفلبـي در نظر داشته باشيد بر روي تمام مکنا ار ايکس ها يک ليبل فارسي وجود دارد که بر روي آن نوشته شده رديابي هوشمند و همين طور بر روي ليبل فارسي يک کد رمز 8 رقمي نوشته شده که فقط مختص به داروي شما ميباشد

امید است كه بعد از مطالعه اقدام به خرید نموده و جدا از خرید محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنید.

یک قوطی منحصر بفرد برای این دارو طراحی شده است که مانع خرابی آن در طول سه سال آینده میگردد مگنارکس پلاس بدون قوطی فاقد اعتبارات اولیه است .

قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مگنارکس پلاس دارنده نشان fda :

مدرک FDA یک گواهینامهٔ بین‌المللی است که از طریق سازمان دارو و غذای آمریکا جهت تولیدکنندگان محصولات غذایی، دارویی و پزشکی سر تا سر جهان صادر می‌شود.

این مدرک به منزله به رسمیت شناختن شرکت تولیدکننده توسط FDA، در خصوص بهداشتی بودن و سلامت عمومی محصولات آن شرکت بوده و حکم مجوز ورود محصولات آن شرکت را به آمریکا دارا است.

روشهای تشخیص اصل بودن قرص بزرگ کننده الات تناسلی دائمی مگنارکس پلاس :

روش 1: درب قوطی نوع اصلی با شیرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده و بر روی آن نوشته زیر حك (نوشته) شده است

SEALED FOR YOUR PROTECTION

روش 2: در داخل قوطی همراه 60 عدد قرص یك عدد رطوبت گیر سیلیكاژل قرار دارد

روش 3: بر روی قوطی مگنا آر ایكس اصلی شماره سریال ساخت و باركد محصول و همچنین تاریخ تولید و انقضاء قرار دارد

همچنین باركد محصول ما را می توانید در سایت زیر پیگیری نمایید تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشید.

https://gepir.gs1.org

روش 4: مگنا آر ایكس نوع اصلی دارای هولوگرام در قسمت كنار باركد می باشد

روش 5: مگنا آر ایكس نوع اصلی به شكل كپسول نمی باشد بلكه به صورت قرص هایی است كه از لحاظ شكل مثل كپسول می باشند كه در شكل قسمت بالا نیز معلوم است. علت این امر به این دلیل است كه تولید محصولات تقلبی به شكل كپسول آسان است و بنابر این محصول اصلی به شكل قرص می باشد

نحوه مصرف قرص مگنارکس

با توجه به تخفیفاتی جالبی که همواره در مناسبت ها و همچنین هنگام خرید بیش از یک قلم دارو ما همیشه برای مشتریان خود داشته ایم و همچنین درک شرایط مالی شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت دقیق محصول لطفا بعد از سفارش محصول از لینک های ارایه شده قیمت نهایی را از متخصصان امر فروش داروخانه هادی طب جویا شوید .

نحوه مصرف قرص مگنارکس پلاس چگونه است؟

زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه كامل از این محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشكی و بهداشت عمومی فرد تعیین كننده طول دوره درمان وی میباشد.

+MAGNA RX  فقط برای مردان بالای ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ١٨ سال و بانوان ممنوع می باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید.

قبلا از این ما شیوه های مصرفی هر 6 ساعت یکبار را برای افراد بالای چهل سال و سنگین وزن استفاده کردیم اما موردی که گزارش شده است اکثرا افراد اصول تغذیه ای صحیح و تحرکات را رعایت نمیکنند و این روش را ترجیح دادیم حذف کنیم .

لذا برای شیوه مصرفی افراد بهتر است روزانه دو عدد را بعد از صرف صبحانه کامل و شام کامل میل فرمایند ،نظر ما این است که هیچ گونه عوارض مصرفی را شاهد نباشید . همچنین افراد ورزشکار حرفه ای میتوانند روزانه سه عدد قرص مگنارکس پلاس اصل  رو مصرف کنند .

ویژگی های برتر قرص مگنارکس پلاس اصل +ترکیبات ساخت دارو

  • به طور طبیعی آلت تناسلی خود را تقویت کنید
  • نعوظ های سخت تر و طولانی تر داشته باشید
  • اعتماد به نفس و اعتماد به نفس جنسی خود را تقویت کنید
  • عاشق خود را مانند گذشته راضی نگه دارید
  • هیچ پمپ و تزریق وجود ندارد
  • بدون نسخه ارایه میگردد
  • کاملا طبیعی و گیاهی میباشد
  • توسط بهترین پزشکان دنیا تایید شده است
  • تاییدیه اف دی ای امریکا و اتحادیه غذا و داروی اروپا را نیز داراست
  • زود انرالی شما را اذیت نخواهد کرد
  • هیجانات جنسی حتی افزایش خواهند یافت

قرص بزرگ کننده آلت (مگنارکس پلاس) از چه موادی تشکیل شده است ؟

سه ماده اصلی مگنا عبارتند از پیگوم، ماکا و علف های هرز بز شاخی از یک درخت آفریقایی در مناطق کوهستانی آفریقا و ماداگاسکار به دست می آید.

ماکا از آند در پرو می آید و توسط مردم محلی، از جمله اینکاها، برای ۲۰۰۰ سال استفاده شده است.

علف های هرز بز شاخی نیز در چین، ژاپن و هیمالیا وجود دارد و طبق گفته های متخصصان طب گیاهی دارای ویژگی های تقویت غرائز جنسی نیز می باشد.

ترکیبات شاخص قرص مگنارکس پلاس:

pygeum

maca lapidium bark

horny goat weed

epimedium gradiflorum

oat straw

oatauba

oriental genseng(root)

l-arginine hcl

stinging nettle(leaf)

cayeme

muira puama(bark)

orchic substance

oyster meet

tribulus terrestris l

sarsaparilla

catauba(brak)

asian genseng

astrsgalus(root)

licoice(root)

قرص بزرگ کننده الت
مهمترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی مردانه دائمی

نظرات استفاده کنندگان قرص بزرگ کننده آلات تناسلی مگنارکس

مگنارکس استفاده کنندگان زیادی در ایران و دیگر کشورهای دنیا دارد حتی ایرانیان مقیم خارج .

نظرات زیادی در رابطه با قرص مگنارکس پلاس اصل وجود دارد که بسیار برای خریداران جدید جذاب است زیرا آنها میخواهند از روند تاثیرات این دارو باخبر شوند .

این دارو فوق العاده بود زیرا کمی کلافه بودم از اینکه توانایی های من پایین بود
کارلوس
کارلوس
تعمیرکار
هفته اول که این دارو رو مصرف کردم تند تر راه میرفتم و حس نوجوانی بهم دست داد

من خیلی خوشحال بودم
احسان
احسان
مهندس برق

قیمت قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مگنارکس

ما همیشه قیمت هایی معقول را برای مشتریان خود عرضه داشته ایم .بسیار مفتخریم که طی سالهای گذشته میزان رضایتمندی خریدارن از این محصول بالارفته است .

شما میتوانید کیفیت داروهای ما را همیشه با سایر شرکت ها و داروخانه های معتبر مقایسه فرمایید .

ما حتی بعد از فروش دارو نیز ارتباط خود را با مشتریان حفظ کرده و همچنان به آنها مشاوره میدهیم.

قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مگنارکس پلاس اصل در داروخانه هادی طب با نرخ مصوب 750 هزار تومانی ارایه میگردد .

مگنارکس را همین الان سفارش دهید و از حس خوب یک قرص برتر خارجی بی نسیب نمانید.

“خرید قرص مگنارکس پلاس اصل“بهترین ایده نوین در تکنولوژی داروهای پزشکی میباشد که با تحرکات نعوظ و انتقال گردش خون به سمت ساخت اسپرم های غنی تر در نهایت سایز الت تناسلی شما را ارتقاع میبخشد.

دوستان عزیز در موقع ثبت سفارش برای “خرید قرص مگنارکس پلاس اصل” ذکر کد پستی و ایمیل اختیاری میباشد و میتونید خالی بگذارید اما حتما شماره تلفن دقیقتون رو ثبت فرمایید.

آشنایی با چند قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مردانه

1.قرص بزرگ کننده آلت پروسالوشن

قرص های ProSolution Plus به طور کامل از 100٪ مواد طبیعی و بدون مواد شیمیایی تشکیل شده اند! بسیاری از آنها قرن‌هاست که به‌عنوان داروهای غرایز جنسی طبیعی برای مبارزه با اختلالات جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند!

Pro Solution Plus یک مکمل طبیعی تقویت کننده مردانه است – مطالعات نشان می دهد که می تواند مشکلات انزال زودرس شما را تا 64 درصد بهبود بخشد! اگر این کافی نبود، داده های بالینی وجود دارد که نشان می دهد بهبود قابل توجهی در کیفیت نعوظ، عملکرد کلی جنسی و میل/رضایت جنسی در مردانی که به طور منظم مکمل مصرف می کنند، وجود دارد.

2.قرص بزرگ کننده آلت ویگرکس پلاس کانادایی

VigrxPlus سطح تستوسترون را افزایش می دهد و میل جنسی را افزایش می دهد و در نتیجه باعث افزایش استقامت، برانگیختگی شدید و نعوظ طولانی مدت و قدرتمند و طولانی مدت می شود. VigRX Plus حاوی عصاره های معدنی، عصاره های گیاهی، ویتامین ها و گیاهان دارویی است که بر تولید آنزیم ها تاثیر می گذارد.

VigRX Plus به عنوان یک نام آشنا در تجارت افزایش مردانه شناخته شده است. نزدیکی 20 سال است که در بازار وجود دارد و همانطور که انتظار دارید طرفداران قابل توجهی به دست آورده است. دلیل؟ VigRX Plus یک مکمل کاملاً طبیعی ارائه می دهد که می تواند اختلال نعوظ و میل جنسی کم، انزال زودرس و سایر مشکلات جنسی را با نتایج چشمگیر درمان کند.

3.قرص بزرگ کننده آلت اروس ویگور آمریکایی

این یکی برای افراد برتر است. آن تکرار اضافی در باشگاه دو تا زیر ورق ها گرد کنید. ما به بهینه سازی بدن شما – قوی تر بودن، عملکرد بهتر، ماندگاری طولانی تر – اعتقاد داریم و با ErosVigorTM، می توانیم به شما کمک کنیم تا به آنجا برسید. ErosVigorTM یک مکمل عملکرد کاملا طبیعی است که برای نشان دادن بهترین عملکرد شما طراحی شده است. ترکیبی از اسیدهای آمینه و مواد گیاهی ما به طور ویژه برای به حداکثر رساندن عملکرد جنسی، افزایش قدرت و تامین انرژی پایدار طولانی مدت برای شما فرموله شده است.

در این قرص بزرگ کننده آلات تناسلی مردانه دائمی 4 ترکیب قوی به اسامی یوهیمبین-ال ارژنین-نیاسین و ال کارنیتین دیده میشود.

4. قرص بزرگ کننده آلت مکس من 60 عددی

این محصول جایگزین مرد قوی آمریکایی است که با موفقیت توسط مرکز تحقیقات بیولوژیکی هنگ کنگ در سال 2009 پس از سال ها مطالعه بالینی و بهترین چالش سیلیشی توسعه یافته است. این می تواند به سرعت آلت تناسلی را بزرگ، ضخیم و بزرگ کند و از زمان کوتاه آمیزش جنسی به طور موثری بازیابی می کند، اثر درمانی خوبی در جلوگیری از ناتوانی جنسی و انزال زودرس، طولانی شدن زمان مقاربت جنسی، مدیریت نعوظ قابل تحمل دارد. این ماده تا 180 ساعت در بدن انسان باقی می ماند بدون اینکه عوارض جانبی اعتیاد ایجاد کند. باعث گرگرفتگی صورت، تسریع قلب، حالت تهوع یا سردرد نمی شود. مکس من بر بیماری های قلبی، فشار خون بالا یا دیابت تأثیر نمی گذارد. اثر درمانی خوبی بر بیماری پروستات دارد. الکل با اثر درمانی آن تداخلی ندارد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 334 میانگین: 4]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

340 دیدگاه

    • haditeb

      سلام ..خرید بصورت اینترنتی هست دوست عزیز چنانچه آشنایی در تهران دارید میتونیم از طریق پیک ارسال کنیم در غیر اینصورت از طریق پست یا شیوه ای که شما بخواین ارسال میشه

    • haditeb

      با سلام دوست عزیز بخش ارسال رو تقویت کردیم و دیگه هیچگونه دیر کردی بخصوص در قرص مگنارکس وجود نخواهد داشت و در کمتر از یک هفته دارو بدستتون میرسه .. با اینحال هر موقغ تهران تشریف آوردین میتونید ثبت سفارش کنید و دو ساعته با پیک موتوری در محل داروتونو تحویل بگیرید

      مشاهده ویدیوی دارو در یوتیوب کلیک کنید

      • مهدی

        سلام میخوام بدونم بهترین قرص برای طول وحجم آلت تناسلی که تاثیر گذاری دائمی داره و بیشتر جواب داده کدام قرص هستش

        • haditeb

          سلام روزتون بخیر
          شرکت آمریکایی بتازگی یه نسخه جدید از همین محصول (مگنارکس پلاس ) منتشر کرده که دیروز بدستمون رسید پیشنهاد میکنم همین نسخه را خریداری فرموده و تجربه استفادتونو در همین پیج عنوان کنید . ما برای این محصول یک گروه ویژه تشکیل دادیم که در مرحله اول ارسال رو تسریع میکنه یعنی در کمتر از یک هفته دارو به دستتون میرسه و در درجه دوم یک مشاوره خوب بهتون ارایه خواهد شد ..یاد آوری میکنم فعلا این نسخه رو در ایران هیچ شرکتی نتونسته وارد کنه و میتونید براحتی شاهد ویژگی های جدید باشید .. به دوستانی که سنشون بالای 50 هست یک محصولی به اسم اروس ویگور در داروخانه موجوده که میتونه یه تقویت کننده عالی باشه

  • مهدی

    میخواستم بدونم جواب دهی قرص ویگرکس پلاس بهتر یا قرص گنارکس پلاس ممنون میشم .من قرصی میخوام که کارش فقط برای طول و حجم دائمی آلت تناسلی باشه .

  • محمد

    باسلام..میخواستم از این جدول برام بفرمایید آقای دکتر..سن بالای ۴۰…و سوال بعدی ۱پکیج کفایت میکنه…یا باز هم باید سفارش بدم…تا به خواسته ام برسم و در آخر قطری هم تاثیر میگذاره..ممنون میشم آقای دکتر جوابمو بدید…سپاس

    • haditeb

      سلام یک بسته کافیه مگر اینکه شما دچار کمبود شدید هورمون های مردانه باشید و علائم دیگه ای داشته باشید که توسط پرسنل فروش از شما سوالاتی خواهد شد در این مورد .. روال عادی مصرف رو معمولا به عزیزان پیشنهاد میکنیم که روزانه دو حبه میباشد .. این دارو شبیه قرص آسپرین هس و به باز شدن عروق خونی و جلوگیری از لخته شدن خون کمک میکنه که بسیار برای افرادی که تحرک کمی دارند یا سیگاری هستند توصیه میشه .. اخیرا یکی از مشتریان متاسفانه بعد از مصرف مگنارکس از مشروبات الکلی استفاده کرده بودند که مسمومیت براشون پیش اومد اکیدا توصیه میکنیم همراه با این دارو از مشروبات الکلی پرهیز کنید . در مورد سوال بعدیتون بله میتونه تا یک و نیم الی دو سانت با مصرف مداوم یک دوره در حجم الت تاثیر مثبتی داشته باشه

  • Hamed

    سلام یه سوال داشتم اینکه اسم این محصول افزایش سایز هستش اما فقط از تقویت رابطه ی جنسی و دیر انزالی صحبت کرده…منظورم اینه طول و عرض آلت تناسلی رو زیاد میکنه دیگه درسته?و سوال بعدمم اینه یک بسته از ایم قرص برای نتیجه گیری کافیه?

    • haditeb

      سلام
      افزایش در طول و عرض و درمان نعوظ و جلوگیری از انزال زودرس کاربرد اصلیه مگنارکسه دوست عزیز
      یک بسته بله کافیه

  • saman

    سلام خسته نباشید.
    یعنی واقعا جواب می ده برای افزایش و قطر

    چقدر مطمعن هستید .
    اخه از بس ماهواره تبلیغ می کنه .
    اگر بدونم جواب می ده
    حتما تویه سطح گسترده ای براتون تبلیغ می کنم

    • haditeb

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز ما اهداف تجاری رو دنبال نمیکنیم سالهاست که هادی طب توانسته به ذوجین در حوزه ناتوانی جنسی کمک کنه .
      هر وبسایت یا شبکه ای میتونه مگنارکس پلاس رو تبلیغ کنه اما اینجا ما تضمین میدهیم که نسخه اورجینال رو تحویل عزیزان میدهیم و خوشبختانه در موارد زیادی عزیزان به نتایج مورد نظر خود رسیده اند .

    • haditeb

      سلام دوست عزیر توجه فرمایید نسخه های هادی طب دارای تاییدیه های معتبر هستند من بعید میدونم شما بتونید چنین کیفیت هایی رو از داروخانه های مشابه تهیه فرمایید .. فعلا اینها بهترین گزینه های درمانی هستند بخصوص در مورد مگنارکس پلاس آمریکایی که توصیه های زیادی برای افراد مبتلا به ناتوانی های جنسی شده است .

  • Amir

    در قسمت توضیحات برای این محصول نوشته نشده که تا چند سانتی متر میتونه در رشد آلت تناسلی تاثیر گذار باشه، بعد از مصرف قرص سایز آلت تناسلی تا چه اندازه تغییر میکند؟

    • haditeb

      هیچگاه نمیتونیم قاطعانه در این باره نظر بدیم چون مشتریان آمارهای متفاوتی در این باره اعلام میکنند اما نتایج صد درصد تضمینیست

  • امیرحسین

    سلام من از همین سایت شما سفارش دادم رسید برام ولی هیچکدوم از نشونه های اصل بودن رو نداره الان چرا اینجوره؟؟؟

    • haditeb

      سلام دوست من!
      لطفا دیدگاه خود را در رابطه با تشخیص قرص مگنارکس بهتر بیان کنید ، آیا اطلاعات شما همان قواعد فیکی هستند که در داروخانه های نامعتبر صرفا برای سود جویی ارائه میدهند خلاصه میگردد.
      وقتی کمپانیه اصلی چنین نسخه ای ارایه داده ما باید چگونه جلد یا جعبه ی دارو را تغییر دهیم !
      ما بیش از 6 هزار نسخه از قرص مگنارگس پلاس را در سالهای اخیر به دست مشتریانمون رسانده ایم که همگی نظرات مثبی داده اند.
      لطفا اگر فکر میکنید در جای دیگر نسخه ی بهتری پیدا کنید همین الان اطلاع دهید تا وجه و داروی شما کاملا عودت داده شود.
      نسخه های یکسال پیش مگنارگس با نسخه ای که امروز روانه بازارها کرده است کمی متفاوت است و کمی لطفا بروزرسانی های کمپانی اصلی را در نظر بگیرید.
      مفهومی که از قرص مگنارگس پلاس اصل دریافت میگردد اینکه این دارو باید بصورتی دقیق و دوره ای توسط مردان مورد استفاده قرار گیرد .
      حال اگر داروخانه ی دیگری در کوشش است با زرق و برق دادن سایت خود همراه با هزینه های زیادی که در بحث تبلیغاتی ارائه میدهند نظر مخاطب را منحرف سازد ما در هادی طب هیچ حرف دیگری در این باره نخواهیم زد .
      اینجا یک مرکز علمی و پزشکی در مورد داروهاست و لطفا به ما اعتماد کنید زیرا فعلا هادی طب فقط نسخه های اصلی را تا بحال ارائه داده است . از حسن توجه و سوال شما که ریشه در ابهاماتتان داشت بی نهایت سپاسگذار بوده و در صورت لزوم میتوانیم شما را به تیم مشاوره داروخانه مجددا وصل کنیم.

  • مهدی

    سلام خسته نباشید امریکا جدید کپسول افزایش سایز الت بول ران زده و توی یک هفته شاهد افزایش سایز الت از2 تا7 سانت هستش اینو با اطمینان کامل میگم ایا شما این کپسول رو دارید تو فروشگاهتون یا نه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *