Male erectile therapists
مقالات علمی

درمانگرهای نعوظ مردانه کدامها هستند؟

مشکلات نعوظ میتواند وابسته به یکسری از مسائل آناتومیک یا سبک زندگیه افراد مرتبط باشد و قبل از اینکه شروع به درمان کنید باید مسئله را ریشه یابی کرد .

اگر شخصی مبتلا به بیماری های عروقی یا دیابت هستید پس بدانید که اینها در نعوظ شما کاملا تاثیرگذار هستند.

برخی از اشتباهات رایج در مصرف بعضی از داروها نیز ممکن است نعوظ شما را تحت تاثیر قرار داده باشند حتی اشتباهاتی که اخیرا یکسری ورزشکاران نیز مرتکب میشوند.

افراد با انتخاب ورزشی نظیر بدنسازی یک گام مثبت را برای افزایش قدرت جنسی و باروری برمیدارند اما در ادامه با ورود داروهای هورمونی و اغلب شیمیایی به وعده های غذایی خود وضعیت جسمی و جنسیه خود را به شدت حتی نسبت به گذشته بدتر خواهند کرد.

همیشه سعی کنید بخصوص جوانان که زندگیه سالمی را ادامه دهید حتی شاهدیم فرد از باشگاه بدنسازی مستقیم به کافه خانه ها رفته و قلیان صرف میکند ، یا اینکه سیگار را یک عادت کرده است .

این گزینه های نا مطلوب عروق خونیه شما را مسموم و در مرحله ابتدایی غلیظ کرده و در طولانی مدت باعث لخته شدن آن میشوند که یکی از نشانه های از دست رفتن نعوظ در مردان ظاهر خواهد شد .

حتی زنان نیز حالت برانگیختگی جنسی خود را با دود و دم های تفریحی که امروزه در مکان های عمومی و پارکها شاهد آن هستیم با خطری جدی مواجه میسازند.

پس میبینیم که یکسری اشتباهات رفتاری ما را به این روز می اندازد که حال استرس نیز چاشنی کار شده است.

بهرحال قبل از اینکه شروع به مداوا کنید بهتر است رفتارهای غلط خود را اصلاح سازید .

ممکن است حتی شما با یک تجدید نظر تا 90 درصد راه درمانی را طی کنید ! آری به همین سادگی.

اما برویم و اختلالات نعوظی و درمانگرهای نعوظ مردانه را بیشتر شناسایی کنیم .

اختلال نعوظ چیست و نشانه های این بیماری چه هستند؟

بله این یک نوع بیماری است از نوع جنسی که میتواند بر کلیه ی ارگان های بدن نیز تاثیر گذار باشد ، اگر چه برخی از مردان هنوز آن را سر سری گرفته اند.

در اختلال نعوظ الت یک مرد شق و سفت نمیشود اگر چه شاید او شدیدا برانگیخته باشد.

اوج لذت های جنسی قبل از انزال در دخول ها خلاصه میشود و در واقع بخش اصلیه لذت زنان نیز از تراکنش های دخول نشات میپذیرد ،پس وقتی التتان شما را همراهی نمیکند بپذیرید که کم آورده اید .

کم آورن در بحث جنسی برای یک مرد کاملا شرم آور است .

آیا میخواهید در این شرایط قضیه رابطه جنسی را فراموش کنید؟مسلما نه زیرا این یک غریزه است و تا پایان مرگ نیز همراه شماست.

در برخی از کشورها حتی شاهدیم مردان ثروتمند بالای 80 سال با دختران جوان هنوز در حال ازدواج هستند!

پس غریزه جنسی نمیمیرد اما به شدت میتواند سست شود اگر شما بد زندگی کنید.

اما اینها تمامیه قضیه از علائم نعوظ مردانه نیست بلکه ممکن است یک مرد قادر به شق سازی الت تناسلی خود باشد اما نتواند آن را برای بازه ی زمانی زیادی نگه دارد که ادامه ی آن به بحث زود انزالی مربوط میشود که یکی از قوانینی که پایه های انزال را محکم میکند همین نعوظ است زیرا ممکن است حتی گران ترین قرص های تاخیری نیز بعدا شما را همراهی نکنند.

از دیگر علائم این حالت ناخوشایند در مردان میتواند انزال بلافاصله پس از دو سه بار دخول باشد که به این مردان معمولا مردان تنبل نیز گفته میشود.

و البته حالت شدیدی از اختلال نعوظ که در آن مرد حتی قادر به انزال نیز نیست و آب منی او سرزیر نشده و یا اینکه بسیار بسیار ضعیف است که به آن حالت مرگ اسپرم گفته میشود و میتوان او را مردی عقیم و خواجه ای تعریف کرد که باید به سرعت مورد آزمایش و تحقیقات پزشکی قرار گیرد و یک دوره ی درمانی نسبتا طولانی را پیش بگیرد.

بیماری های مهم و تاثیر گذار در بروز مشکلات نعوظی

برخی بیماری هایی که رشد شدید ناراحتیه ی جنسی نظیر بروز اختلالات نعوظی را مورد هدف قرار میدهند به شرح زیر خواهند بود :

  • دیابت ، بخصوص دیابت نوع 1
  • فشار خون بالا که در مواردی حتی خواب راحت را از مردان سلب میکند
  • بیماری هایی مرتبط با سرطان و انجام شیمی درمانی
  • سانحه ها نظیر تصادفات و یا بروز درگیری و زمین افتادن های خطرناک
  • انجام عمل خود ارضایی به شیوه های خطرناک
  • انجام روابط جنسی بصورتی خطرناک و غیر انسانی
  • یکجا نشینی ،کم تحرکی و البته که چاقی
  • استفاده بی جا از دخانیات و متاسفانه مواد مخدر
  • زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی
  • کبد چرب ناشی از چربی خون بالا

درمانگرهای نعوظ مردانه کدامها هستند ؟

حال که با دلایل آشنا شدید بهتر است برویم و دست روی درمانگرهای نعوظی بگذاریم .

در این زمینه یکسری قرص های کمک جنسی موجود است که برای شما شرح میدهیم اگر چه تعداد آن ها بسیار بالاست و در یک مقاله نمیگنجد اما تعدادی از برندها را برای شما تجزیه خواهیم کرد و البته یکسری دستگاهها تاثیر گذار و درمانگر نعوظ مردانه ، که میتوانند پر اهمیت باشند برایتان بازگو میکنیم .

راههای درمان اختلالات نعوظ
بهترین شیوه های درمان اختلالات ED درمردان

استفاده از ویاگرا و سیالیس برای بهبود نعوظ

اکثر قریب به اتفاق مردان معمولا اسم این دو دارو را شنیده اند و یا اینکه آنها را در فیلم های سینمایی و تبلیغاتی دیده اند ، امروزه حتی اینها در تبلیغات شبکه های اجتماعی نیز دیده میشوند .

ویاگرا چیست؟ قرص ویاگرا از جمله درمانگرهای نعوظ مردانه است ، این دارو در رنگ بندی ها ، جعبه ها و البته دوزهای مختلفی ارائه میشود ، این دارو با توجه به اینکه توسط شرکت فایزر ساخته میشود ، به شدت محبوب است .هنگامی که بیماری خطرناک و مرگ بار کرونا شیوع پیدا کرد این شرکت اقدامات زیادی را در جهت تولید واکسن های فایرز انجام داد و حال تقریبا همه ی مردم دنیا با نام Pfizer آشنایی داشته اند.

البته ویاگرا ها در کشورهای دیگری نظیر هند و پاکستان و یا اواخرا در ترکیه تولید شده اند که مسلما اینها نسخه ی اصلی از این دارو نیستند و به شدت توسط پزشکان منع میشوند .

سیالیس چیست؟ قرص سیالیس دقیقا همسو و پا به پای ویاگراها پیش میرود ، از آنجایی که یک نقطه ضعف بزرگ در ویاگرا وجود دارد (بروز برخی آلرژی و حساسیت ها ) معمولا سیالیس ها از این قضیه منفعت مالی هنگفتی کرده اند.

قرص سیالیس با نام تادالافیل شناخته میشود و از زادگاه و کمپانی های اصلیه تولید کننده این دارو میتوان انگلیس و آمریکا را نام برد که گونه های سیالیس زرد و مشکی را پدید آورده اند.

هر دوی این داروها دارای نسخه های کم تعداد و دوره ای هستند که معمولا با دوتایی شروع و تا 30 عدد نیز برای یک بازه ی زمانی دو ماهه خلاصه میشوند.

دوزهای این درمانگرهای نعوظ مردانه نیز از 2.5 شروع و حتی تا 200 و800 میلی گرم نیز ادامه دار هستند که از قویترین آنها که در دوزهای نهایی تولید میگردند میتوان به سیالیس مشکی و ویاگرا پاور وی 8 اشاره نمود.

هارد آن و فراری قرمز

این دو دارو نیز بعنوان بهترین قرص شق کننده الت تناسلی مردانه شناسایی شده اند زیرا بسیار هدفمند پیش رفته اند.

دوز اینها معمولا روی 100 بوده و از گشایش دهنده و افزایش دهنده های قدرت جنسی نظیر سیلدنافیل و ترامادول بهره برده اند ، اگر چه درصدهای استفاده شان هنوز بدرستی ذکر نگردیده است .

قرص فراری قرمز از لحاظ اسمی کمی برای مردان ماشین باز آشناست و گاهی نیز به خنده افتاده و آن را مسخره میکنند.

قرص فراری قرمز معمولا در نسخه های 8 تایی و دفترچه ای عرضه میگردد اگر چه نسخه ی مشکی از این دارو نیز موجود است که زیاد معتبر نبوده وساختار آن مشخص نیست .

قرص هارد آن نیز از لحاظ ساختار کمی به الت تناسی مردانه نیز مشابه بوده و با توجه به اینکه هضم این دارو و انداختن آن توسط افراد راحت تر است معمولا با استقبال زیادی روبه روست .

قرص هارد آن نیز معمولا بصورت دفترچه ای شیک آبی به بازار و داروخانه ها عرضه شده است .

این درمانگرهای نعوظ مردانه معمولا از قدرت تاخیری بالایی نیز برخوردارند.

درمانگرهای نعوظ مردانه از جمله کرم و ژل های قدرتمند جنسی

کرمی ژل مانند اخیرا از کمپانیه روسی در این باره تولید و انتشار یافته که طرفداران این گزینه ی درمانی را به شدت به وجد آورده است .

این داروی موضعی تیتان ژل نام دارد .

تیتان ژل ها از قدرت بالایی برای افزایش قدرت جنسی در مردان برخوردار بوره و مردان را قادر میسازند تا بصورتی دستی و جلکینگ التشان را تقویت کنند .

عملیات تنظیم و بازسازی نعوظ در این گونه درمانگرهای نعوظ مردانه معمولا با تحریک سرازیر شدن جریانات خونی صورت میپذیرد و مرد هرچقدر بیشتر طول درمان را افزایش دهد میتواند سختیه قابل ملاحظه را به بافت الت تناسلی خود تحمیل سازد .

از دیگر گزینه های این گونه از درمانگرهای نعوظ مردانه میتوان به کمپانی های لارگو و جگوار اشاره کرد.

این شیوه از درمان ها معمولا بسیار سریعتر نیز جواب میدهند زیرا تقویت کاملا بصورت مستقیم صورت میپذیرد.

اختلال نعوظ چیست
جدید ترین تکنیکهای درمان اختلالات نعوظی درمردان

گفتار درمانی و مشاورات پزشکی

اختلالات نعوظی که معمولا با نام جهانیه ED نیز شناخته میشوند در کشورهای بسیار پیشرفته نیز دیده میشود و حتی مردانی که اصول تغذیه ای را بهتر درک و انجام داده اند نیز گهگاه به درسر افتاده اند.

آمارهایی از ایالت متحده بدست میرسد که نشان از ابتلای بیش از 30 میلیون مرد به ED دارد .

درمانگرهای نعوظ مردانه به شما کمک میکنند تا سریعا به جوابدهی در رابطه با اختلالات مرتبط با ED رسیده و فکر خود را آزاد سازید.

لزوم استفاده از درمانگرهای نعوظ مردانه بیش از گذشته دریافت میگردد.

ما نمیخواهیم بگوییم که حتما از درمانگرهای دارویی استفاده کنید بلکه شناخت روحیات خود نیز بسیار مهم است ، زیرا ممکن است همینک تحت درمان دارویی برای موضوع دیگری باشید و لازم نیست ما برای شما چمدان دوباره ای را باز کنیم!

یک پزشک درمانگر جنسی شاید بتواند اشتباهات رفتاریه شما را مثل ترک همان مثال هایی که در ابتدای این مقاله عرض کردیم تغییر دهد .

مشکلات اعصاب امروزه بیش از گذشته به چشم میخورند و گاهی شاید ممکن است شما با از دست دادن بهترین دوست زندگیتان نیز ریتمتان بهم بخورد .

روابط جنسی معمولا در شرایطی که فرد از آرامش روانیه بهتری برخوردار بوده بازدهی بهتری داشته است.

یکسری روابط جنسی با ریسک و غیر عاقلانه ای که معمولا از مردان بخصوص در کشورهای غربی سر میزند و با استرس فراوان قدم بر روی روابط جنسی میگذارند واقعا قابل تامل میباشد و نمیشود در این باره انتظار بالایی از عملکرد جنسیه مردانه داشت.

یک روان شناس معتبر براحتی میتواند شما را در مسائل و دشواری هایی که پش رویتان قرار داشته یا اینکه در گذشته با آن مواجه شده اید راهنمایی کند .

بهتر است بدانید که روان شناسان مسائل جنسی یا همان سک.س  تراپیست ها بعنوان دکور و تابلو در جامعه نیستند و همینک لیست وقت آنها نیز برای مشاورات پر است پس چرا شما از آنان سود نبرید!

مسائل رایجی که در طول این نوع روش درمانی مورد بحث و درمان قرار می گیرند شامل مشکلات رابطه، اضطراب عملکرد جنسی و سایر مشکلات مربوط به رابطه جنسی است.

وکیوم و لارجر باکس بعنوان بهترین درمانگرهای نعوظ مردانه

این دو دستگاه معمولا مورد تایید عده ی کثیری از پزشکان از گذشته تا به امروز بوده است .

بسیاری از مردانی که دچار کمبودهایی در اندازه الت تناسلی خود بوده اند نیز معمولا بدانها مراجعه داشته اند .

وکیوم مردانه چیست ؟ دستگاه وکیوم مردانه دارای واشرهایی هم تراز با الت تناسلی میباشد که با استفاده از مکانیزم پمپ فشار نعوظ های مردانه بازیابی میکنند.

در این روش ، الت تناسلی شما وارد محفظه ای شیشه ای شده و در داخل واشرهای سلیکونی قرار میگیرد و خاصیت فشار سنجی دستگاه باعث تزریق اکسیژن و خلا به بافت های الت تناسلی شما میشود و در نهایت الت شما تحریک به رشد نعوظ و افزایش سایز خواهد بود .

لارجر باکس چیست ؟ در دستگاه لارجر باکس از خاصیت کشش الت تناسلی برای تحریک و خونرسانی بیشتر به الت تناسلی مردانه پرده برداری میشود .

در این روش خبری از پمپاژ و واشر ها نخواهد بود اما بجای آنها از مگنت های سفت شونده ای زیر دستگاه استفاده میشود که فرد در حال حرکت را بهتر میتواند از نظر نعوظ تقویت سازد .

این درمانگرهای نعوظ مردانه معمولا برای جوابدهی نیازمند 4 یا 5 ماه استفاده مداوم هستند که بایستی در طول روز حداقل دو ساعت بکار گرفته شوند.

با توجه به اینکه این وسیله های طبی در ارتباط مستقیم با الت تناسلی قرار میگیرند ، میتوانند جهت ورزش دادن عضو تناسلی و قویتر کردن ماهیچه ی الت تناسلی بسیار موثر واقع گردند.

حفظ وزن بدن سالم

نعوظ های مردانه را حتی تعادل وزنی نیز شامل میشود .

تحرک و ورزش کردن علاوه بر اینکه در جلوگیری از بروز بیماری ها موثر هستند همچنین میتوانند روند درمانی را نیز با هر روشی که شما انتخاب میکنید سریعتر جلوه دهند .

بکار گیری شیوه ای طبیعی و استفاده از خوراکی ها و تغذیه های مقوی و البته یکسری ادویه های تند در مقابل اجتناب از نیکوتین و محصولات تنباکو ، نوشیدن الکل و دیدن صحنه های بی مفهوم پورن میتواند شما را در بهتر کردن وضعیت کنونی کاملا یاری رسانی کند .

بیشتر ورزش کنید، به خصوص ورزش های هوازی و در این راه کم نیاورید.

کمی لطفا با اراده پیش روید و خود را از چنین مخمصه های شرم آوری نجات دهید بخصوص اینکه دیر یا زود کهن سالی به سراغ شما نیز خواهد آمد و آنموقع وضعیت درمانی شما دشوار تر از زمان حال شما خواهد بود.

 

-گرد آوری شده در بخش پزشکی داروخانه هادی طب

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

هادی طب داروخانه ای برای خرید برندهای مشهور دارویی دنیاست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *